Aradigini buradan bulman icin;-)

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Blog Röportaji Mimi:)

Ewet bu Mim diger mimlerden biraz farkli..Sevgili Cesu nun baslatmis oldugu eslerimizle yapmis oldugumuz
soru-cevaplardan olusmakta:)Neyse esim vazgecmeden hadi baslayalim:)zira röportaj falan deyince HIII seklinde tepki verdi:))

1-Blog deyince aklina ne geliyor?
----4.blok geliyor:)(espri yapiyor burda alistirma adina kendini,oturdugumuz blogu kastederek)
---Zelisin blogu geliyor...


2-Sence bloglarda en cok neler paylasiliyor?
----Benim ilgimi cekmeyen hersey(Cok aciksözlüyüz:)


3-Paylasimda bir sinir olmali mi?
-----Asiriya kacmamak lazim...


4- Sence neyi paylasirsa bir insan asiriya kacmis olur?
-----Özelini....


5-Blog yazsaydin ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardin?
----Futbol...Blogun ismi Uzatmalar...(benim kahkahalarim:))))


6-Benim blog yazarligim hakkinda ne düsünüyorsun?
-----Okumadigim icin bi fikrim yok:)ilerde okuycam söz:)


7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et 
----Hayir....(Net olarak:)


8-Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
----10 veriyorum tabiiki 1 verecek halim yok:)(sorularin bian önce bitmesi adina:)


Okadar zorlanmis olmasina ragmen,verdigi kisa cevaplardan dolayi esime tesekkür ediyorum,aslinda bu kadarinida beklemiyordum ya,buna sükür..:)
Bende bir mimi yerine getirmenin rahatligiyle bu mimi su arkadaslarima pasliyorum;
Nilayin Dünyasi
Haticeninpepelasi
butterflysworld
Ayseroseface
Cati Kati
Emosdesign
Herseyden Biraz/Güzel Gül
Kücük Seyler
Mayanin Günlügü

Herkese Kolay gelsin diliyorum:))Unuttugum arkadaslarim kusura bakmasin:)
Ayrica Kelebek Gibi yede cok  tesekkür ediyorum,degisik bir mimdi:))



















13 yorum:

  1. Hehe özellikle 1,2,6,7'ye cok güldüm :D
    Kisa ve öz cevaplarla bir mimi basardin Zelis, eline saglik :)
    Yalniz eslerle röportaj cidden eglenceli oluyor degil mi :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende zevk alarak gerceklestirdim bu mimi cesuu..esim ayni fikirdemiydi,yok bence degildi:)))
    bastan beri diyorum degisik ve eglenceli bir mimdi:)))

    YanıtlaSil
  3. hahaha, bayıldım :)))
    benim nişanlım da olsa aynı cevapları verirdi :)))
    erkekler ne duyarsız, hıh diyorum :)

    sen o röportajı bir hanım ile yapsan ay neler neler dökülürdü şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayacim aynen valla bu erkeklerin geninde var,ruhsuzlar ayoll:))
      kesinlikle bizden neler cikardi varyaa:))

      Sil
  4. Orjınal cevaplar:) Bu arada ben de yenı bloggerlardanım benı yalnız bırakmazsan sevınırım :)
    http://myshimizu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. tesekkür ederim:)ne demek hemn ugruyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Zelişşş hoşgeldin :).Önceden tanıdığım kimse olmadığı için çok yalnız hissettım kendımı blog dünyasında :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosbulduk canim..ilk basta hepimiz öyleydik inan..zamanla birsürü güzel insan tanicaksin..okumaktan zevk aldigin bloglari ziyaret et,yorum birak,zamanla hepsi sana dönüs yapacaktir ve cok seveceksin hepsinide;-)

      Sil
  7. OOOh zelis sonunda atlattin hadi gozun aydin ;)
    yanliz abi kisa ve öz cevaplamis buna sukur benim bas harf olsa : yok artik bi bu eksikti derdi kesin :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee valla kelebegim,atlattim rahatladim,zira esimin verecegi cvplari kestiremiyordum:)
      Seni mimleyecktim ama acaba mi diye düsündüm?emin olamadim canim benim:)

      Sil
    2. Zelisim ben cevapladim ya hani bizim ufaklikla :)

      Sil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...