Aradigini buradan bulman icin;-)

20 Mayıs 2012 Pazar

Silmeden yazma mimi:)

Bazen beni öylesine mutlu ediyor ki,bu blog....Iyi ki bu dünyaya katilmisim diyorum....Bi anda aklima geldi simdi bunlari buraya yazmak,aslinda konu ile alakali MiM vardi,konusuda silmeden icinizden gecenleri yazmak ile alakali:)ayy icimden gecenler blogumun adresesi ayni zamanda:)Silmeden yazacagizya eminim ne sacmaliklar cikacak post sonunda:)Aslinda aklimdaki mim yazmak falan degildi dogru ya dogru..saat Allahini seversen gecenin olmus ikisi,hatta ikiyi dokuz geciyo..dedim hadi bloguma bakayim,kimler yeni post atmis diye,sonra o esnada dedim ki,ulan yaa bak agzimdan da kacti su argo kelime,silmiyecegimde simdi hay akdsi:)))iste neyse o argo kelimeyi dedim,iyiki benimde bir blogum var,ne güzel bi duyguymus buu dedim..Valla bakin,bi mutlu oldum nassii:)neyse dedim hadi su icimdekileri yazayim buraya,cee deyip kacmis olurum ama olsun dedim..sonra yazarken aklima geldi böyle bir MiM olusu:)ikisi aradan cikmis oldu böylece,hem icimdekileri döktüm buraya,hemde Klbk Misalimin bana devrettigi mim olayini gerceklestirdim...valla suanda öyle bi gazada geldimki sabaha kadar yazarim yani,ama neyse sizide yormayim, hem ztn gittikce sacmalayamaya basliyorum onunda farkindayim hani:)neyse tamam tamam noktaliyorum burda,,,hadi size iyi geceler olsun..Allah rahatlik versin....
bu mimide su güzellere pasliyorum;
Nilay
Cesu
Ayse
Arzu

16 yorum:

  1. Elini korkak alıştırma argo konusunda, rahatlarsın:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh:))dimi yaa,bazen rahatlatiyo iste:)
      sevgiler bendee:)

      Sil
  2. ayy mimler cogaldiiii insallah en kisa zamandaa :))))

    seviyorum ben senin yazilarini okumayii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aysem valla aklima hep geliyosun mimlerde:)
      saol canim ya,bende senin yazilarini cok seviyorum:)

      Sil
  3. :)))) benimde var bu mimden ama bende korkuyorum .)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa cok zevkliymis bak korktugun gibi cikmicak:)bana kalsa dahada uzun yazacaktim ama kimseyi baymak istemedim:))

      Sil
  4. heheheh resmen icini dokmusun zelisim yaaa guzel olmus ama silmeden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok saol kelebekimm:)))yerine getirdimya ben ona mutluyum:D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. İyyim cok sukur.cnm..ya sen nasilsin?ara bittimi?

      Sil
  6. yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    yeni yazi isterim
    :P

    YanıtlaSil
  7. Bir mim de bende var cevaplamak istersen mutluluğun resmini çiziyoruz:)

    YanıtlaSil
  8. süpersin canım:))
    maşallah iyi yazmışsın,
    çok değişik ve güzel bir mim olmuş:)
    hayırlı haftalar sevgiler canım:D

    YanıtlaSil
  9. blogunu sevmeyen bir blogger olamaz bence de :) bir şeyler paylaşmak, yazmak, izlemek güzel olaylar bunlar :)

    YanıtlaSil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...