Aradigini buradan bulman icin;-)

23 Ocak 2012 Pazartesi

hayrina sevabina su garibe bi yardim:)

Eweeett artik yeter diyorumm,bunun icin bir post yazmak gerekiyosa onu yapar oturur yazarim,anlatirim  maruzatimi..:)maruzatim ne derseniz eger sudur ki;ben yeni ve bilgisayarin klavyesinden baska diger bölümlerinden aman aman anlamayan,ve hatta bir cok seyden anlamayan bir blogcu olarak; benimde su zavalli blogumun kendisine ait bir headeri yada banneri yada temasi yada adi her ne ise ondan olsun istiyorum,bunu hemde cok istiyorum..kendim yapmasini beceremedigim icin,habire google dan arakladigim resimleri degistirip duruyorum:P
girdigim bloglarda bakiyorum herkes birbirine yardimci oluyor,temalar hazirlayip veriyor,cok pis imrendim yanii,biz karganin yabana attigi yavrusumuyuz:))
sagolsun bu tür konularda cok hassasiyet sahibi olan arkadasimiz sevgili Kelebek Gibi hazirlayip verdi bir kac tane,ama ben gec görünce yetisemedim..gecenlerdede yine böyle tema konulu cekilis vardi ama oda sonuclandimi takip edemedim..
anlayacaginiz kaldim ben ortada:)simdi kücük emrah modunda bana header yapmak isteyen biri ciksin diye bekliycem:)posta uygun resim bulamadim konuyla alakali,bende kafasi ters dönmüs bu bayanin resmini ekleyim dedim:))

hic kimse cikmazsa da ben en azindan böyle bir post yapmis olurum,hatira olur;-)ayrica baglanti eklemesini falanda bilemiyorum oda cok fena sinir ediyo beni,yaa arkadas bakiyorum herkes,sanki ilkokuldan itibaren blogger mis gibi profosyonel..bi benmiyim bu konulara fransiz yahu?:)
neyse ben diyecegimi dedim:)efendice gitmesinide bilirim:)haydi Allah rahatlik versin hepinize:)

10 yorum:

  1. Header isi kolay Zelis ;) Nasil birsey istiyorsun, mailime yazarsan sevinirim, elimden geleni yaparim ;) Aslinda ben sana soracaktim, gecen yetisemedigin icin headerlara, öyle unutmusum :/ Yazman iyi oldu.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canim sorun nedir :) sadece istedigin header mi yoksa söyle bir templat mi istiyorsun kendin icin. Cogu kisi www.btemplates.com dan indirip tasarim sayfasindan html düzenleye tiklayip indirdigi temayi bloga ekliyor ve düzenlemesini yapiyor ama yapanda var ama parali yapiyorlar bedava kimse tema yapmiyorum sanirim üstelik ben yapilan temalari profösyönel bulmuyorum acikcasi ama www.btemplates.com da ki temalar cok profösyönelce dogrusu. Ben tema yapmiyorum ama header yapabilirim yada bloguna blogger sablonlardan mesala benim temaya bak o orjinal blogger temasi onun gibi kendin sablon ayarlarindan yapiyorsun kafana göre. Ama sunu söyleyeyim indirilen temalarda bazen aksilikler oluyor. Bence blogger nin kendi temalari cok daha iyi vede kalici vede daha nasil söyleyeyim tehlikeli degil en azindan virüs yemezssin bilgisayarina. Ne gibi baglanti yapamiyorsun bloguna onu anlamadim nasil bir baglanti yapmak istiyorsunki ? Mesela benim tema hosuna gidiyormu headar mesela ? onun gibi bisilermi istiyorsun ?

    YanıtlaSil
  3. tatlım yardımcı olabilirim istersen elimden geldiği kadar

    YanıtlaSil
  4. ahh zelis ben bir yapabilsem bol keseden herkese dagiticam ama yok bende bilgisayardan anlamam, ancak yazmayi bilirim:( degmesinyagliboya.blogspot.com arkadasimiza basvurabilirsin :)) o yapamadigimi yapiyor bol keseden dagitiyor, kapisini bir tikla derim,

    YanıtlaSil
  5. ay acayipsin vallaha,acilarin cocugu Zelis :D
    ama itiraf edeyim,bende ayni senin gibi düsünüyorum. yaahu,bu insanlar nasil böyle samimi bilmem ne....
    bende anlamiyom :(
    en iyisi bosvermek :)

    YanıtlaSil
  6. İnan yapabilsem yapardım zira içinden bir küçük emrah çıkmıs bu postu yaparken :D Bağlantı eklemeyi filan ögretebilirim ama

    YanıtlaSil
  7. canim, malesef bende bu konuda bir uzman degilim :( yoksa yardimci olmak isterdim ;) bende senin gibi 'kelebekgibi' nin yeni headerlerini 4 gözle + -o-o- gözlükle bekliyorum ;)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bende bu konuda fransızım zelişimmmmm ablam ama olsun bi bakınıyodum baktım yardım istiyosun ama bende hiç anlamam ama olsun yinede yorumumu yazmadanda gitmem heeee :)öperimmm muahhhh

    YanıtlaSil
  9. ah ah Zeliş canım kelin ilacı olsa ;neyse bak yukardaki yorumlar bayağı bilgilendirici,bende şimdi meraklandım doğrusu,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Yorum birakan herkese cook tesekkür ederim,ilginizden dolayi,yardim etsenizde edemesenizde:))
    bunun haricinde yardimci olmak isteyen arkadaslarim,tüm yardimlara acigim:P
    simdiden tesekkürler..:)

    YanıtlaSil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...