Aradigini buradan bulman icin;-)

19 Şubat 2012 Pazar

Artik yedigim tüm receller incirli olsun!!!

Ben niye böyle gec kaldim izlemek icin bilmiyorum? Cok duydum cevremde, gördüm,hep bakmak istedim ama bir türlü izleyememistim ki düne kadar...Dün esimle izledik evde...Hala etkisindeyim....Aglamaktan bir hal oldum...Uyuyana dek ve hatta yatarken bile agliyordum:( Bu nasil bir ASKtir böyle!
Sus pus izledik,benim hickiriklarim ve esimin Ask bir hastalik yorumu disinda hic ses cikmadi film bitene dek ikimizdende...
Birde filmi izlemeden bir kac  gün öncede Halil Sezai dinlemeye baslamistim özellikle Isyani...Filmdede karsima cikinca ayni parca 12 den vurdu..
Izleyenler icin bu yazimin hic bir degeri olmayabilir,oo sen daha yenimi izledin diyebilirsiniz..Ama ben düsüncelerimi sizinle paylasmak istedim...Cok etkilendim,öyle böyle degil.....
Gec oldu Incir Receli ile tanismam ama tam oldu sanirim...:)
Ah minel Ask......

26 yorum:

  1. Bende izlemedim bu filmi daha. e ozaman balik burcu biri olarak salya sumuk aglayacam demektir. Yok gerek yok ben yeterince agliyorum zaten gunluk hayatimda :P
    Saka maka merak ettim iyice filmi. Bizde bir ara bakalim bari :)
    Bu arada kocisin niye aglamamis :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aglarsin eminim aysecim,ama bence dogumdan sonra izle,simdi üzülmeni istemem:)esim erkekler aglamaz felsefesinden olsa gerek:))

      Sil
  2. ben de izlemedim hala yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  3. canim benim
    izledigim en superrrrrrrrrrrr filmlerden birisi =D izlemen cok iyi olmus...
    ben kac gun etkisinden cikamadim :)
    isyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn :D:D

    iyi haftalar canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewet tatlim bende halaa etkisindeyim:)bende isyaan diye dolaniyorum kac gündür:))
      sanada iyi haftalar güzelim:)

      Sil
  4. gerçekten şahane bir filmmm yaa... ben hemen incir reçeli aldırmıştım eşime zaten çok severimm artık yedikçe filmi hatırlıyorummm.. benimkide ağlamadı ya hatta pek takmadı desem yeridir.. ah biz kadınlarr romantik doğmuşuzzz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende gecen markette incir recelini aldim elime sonra esim miymiy etti ben sevmem diye,geri biraktim,ama hayir artik en sevdigim recel oldu,hemen alicam:P
      ewet biz kadinlarin geninde var romantizm:))

      Sil
  5. Ben de bayılarak izlemiştim geçen yıl bu filmi, 3-5 gün etkisinde kaldım, hatta filmi ilzediğim gün uykumda bile ağlamıştım hem de saatlerce, süper bi film, o yüzden seni çok iyi anlıyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülgünnn ayniymisiz ayniii:)cok saol canim:)

      Sil
  6. Bende bu filmi evde olmasına rağmen bir türlü seyredemedim.
    tvde denk geldim ondada ya başına ya sonuna ya ortasına denk geldim ilk fırsatta bende seyretmek istiyorum

    YanıtlaSil
  7. bende nisanlimla seyretmistim hatda o benden daha cok begendi :) ama güzel filmdi zaten seyrettigim günden beri hergün incir receli yemeye basladim :) bukadar lezetli oldugunu bilseydim öncelerdende yerdim :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik bende incir recelini evden eksik etmiycem gül:)
      hep aklima gelecek yedikce:))

      Sil
  8. Bende cok begenmistim Zeliscim, hatta incir receli kismini özellikle cünkü ben incir recelini herzaman cok severdim ve filmden sonra daha da istahlandirdi beni recele karsi :D (Annem incir receli göndermisti bana kayinvalidemle havaalaninda almislar..o aklima geldi simdi bak :P)

    Izlemeyen kalmasiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sanirim artik SIKca yiyecegim kelebekcim o recelden:))
      anneciginin receline üzüldüm:(ne istiyolar bizim esyalarimizdan anlamak zor?

      Sil
  9. Benim de etkilendiğim ve tekrar seyredebilirim dediğim filmlerin arasındadır.Bence seyretmemiş olanlarda biran önce setretsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende tekrar tekrar izleyebilirimm,ama icim kaldirirmi bilmem?:)dedigin gibi herkes izlemeli bi gün;-)

      Sil
  10. çok beğenmiştim bende şiddetle tavsiye edilir izlemeyenlere

    YanıtlaSil
  11. bir kum tanesi Hosgeldin:) aynen katiliyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Benim de bayıldığım filmlerden biri daha önce incşir reçeli hiç yememiştim tadına da bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. Bende canim bende,filminede recelinide ayri ayri bittimm:))

    YanıtlaSil
  14. Bende daha bakamayanlardanim :(
    Romantik ve huzun bir arada dediler sevdigim yanimda olsugunda birlikte izleyelim zaten uzagimda filimden sonra dahada huzunlenmeyeyim diye beklemek istedim ama onu bekleyene kadar catlayacam :p

    YanıtlaSil
  15. Ozaman sen sevdigini bekle bebisim:Pbende sevdigimin omzunda aglayarak izledim cünkii:/simdi yanliz o drami kaldiramayabilirsin:))
    canim cok öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  16. Bende senin gibi geç izleyenlerdenim filmi :) Geçtiğimiz aylarda izledim. Bi film çok konuşuldu mu gıcığıma gider benim, izlemem. Sonra izlerim :)
    Aradan tabi baya zaman geçti, film hakkında denilenleri unutup da filmi izlemek iyi oluyor :)
    Ben artık en son adam hastaneye geldiğinde, hani kadının başı adamın omzunda, bankta konuşurken susuyor ve ayağının biri sallanıyor bi anda işte tam orda mahvoldum. Yazarken bile tüylerim diken diken oldu valla :)

    YanıtlaSil
  17. Nur betül aynen bende snein gibi cok etrafimda duyunca bilmeden sogudum filmeden:)ama cokta merak vardi:)
    off yaa,o sahne birde hastaneye kosarak giderkenki sahnee,bide evde heryere notlari yazdigi sahnee,off yaa off:)

    YanıtlaSil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...