Aradigini buradan bulman icin;-)

16 Şubat 2012 Perşembe

Basliksiz*-*

Sevdiginiz seyleri yapmaktan bile zevk almiyorsaniz,caniniz hiiiccmi ama hicbisey yapmak istemiyorsa,öyylee bos bos dolanip duruyorsaniz,hava almak ihtiyaci dahi hissetmiyorsaniz,tembellik yapmaya dahi üseniyorsaniz,sürekli birseyler yiyip duruyosaniz,tv yi kapatip pc yi aciyosaniz,ikisini birden kapayip yüksek volüm müzik dinliyorsaniz,herseye sinir olup kafanizda büyütüyosaniz ee ozaman sizde bendensiniz:))
bu saydiklarim belki depresyon belirtisi olabilir,olmayadabilir,eger öyleyse de ziyani yok,zira kendisine yabanciligim yoktur:)
bloglari dolasiyorum ama kendi blogumu bi türlü göncelleyemiyorum,halbuki cvp vreilecek mimler,paylasilacak seyler var,ama benim elim bu ara basima kalkmiyo desem yeridir,,bunlari en azindan yaziyim dedim,cünki basta kendim sevmem uzun zaman günellenmeyen bloglari:)
Ruh halim pek icacici degil gördügünüz gibi,ama gecici oldugunu biliyorum,cünki olur öyle arada:)deli falan degilim ayoll:)yanlis anlamayin:Psadece etrafimda su sira sevdigim insanlari görmeyi tercih ediyorum,bu blog alemindede fazlaca sevdigim insan oldugundan yaziyorum  buraya bunlari:)
Bidee su varki,izleyici sayim 161 ile 162 arasinda gidip geliyo bunu hic anlamadii ben:Pbiri beni izleyip gerimi vazgeciyo nedirr??:))
Neyse görüselim yine,sizinle kaynatmak gibisi yokkk;-)))))

28 yorum:

  1. tabii herkese git bana gelme tesekkurler zelis tebrikler zelis :p aynn banada oluyor oyle istahsizlik bence gercekten depresyon belirtisi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha:)kelebekciiimm oalrmi hic öyle bisey,valla sanada ugruyorum,yorum birakmadigima bakma sen benim:)üseniyorum cok bu ara herseye:)hem sen beni merak ederek ayrica gönlümü kazanmistin:)öperim canim;-)

      Sil
  2. merhaba canım,
    blogun ilgimi çekmişti ve geçenlerde seni izlememeye almıştım..
    he sakın yanlış anlama ekleyip çekilen ben değilim :))
    bu arada banada hiç uğramıyorsun...
    bir an önce kendini topla diyorum, hayat çook kısa ne zaman başımıza ne geleceği hiç belli olmaz, yapmak istediklerini şimdi yap erteleme, çünkü hayat ertelemeye gelmez :))
    nutuk çekmiş gibi oldum canım kusura bakma olur mu??
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirinem,ben seni ilk gördügüm andan itibaren izlemeye aldim,fakat senin blogunda benim kumada panelimde görünmüyor,diger bazi arkadaslarim gibi:(o yüzden gözden kaciriyorum inan,yoksa mutlaka ugrarim..
      ayrica cok dogru ve güzel yazmissin,cok haklisin...
      gülümseyerek okudum;-)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ahahahah:))ayseee hic gülecegim yoktu,sen beni güldürdünya,Allahta seni güldürsün,4 nisanda dogum yapasin emii:))
      insaallah deyim bari:P

      Sil
  4. Arada hepimizin başına geliyor bu haller ama kısa zamanda kurtuluyor insan.Hep öyle gitse hayat çekilmez olur zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dogru diyosun canim,Allah kimseye tasiyamayacagi yük vermesin..bunlar ruhumun med cezir halleri,gececek insaallah...:)

      Sil
  5. Bakıyorumda sende bendensin hi ho hooo:P
    Tek olmadığıma sevindimm:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni bu aksamki foto depresyona soktu desem:))))ben seni yanliz birakirmiyim hic a cadim,heee;-))

      Sil
  6. yazma seklin harika canim .. blogunu cok begeniyorum. sevgiler Esra My Beautyworld

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra cok tesekkür ederim canim yaa,valla iyi geldin simdi bana:))
      ben ztn seni blogunu takip ediyorum canim benim,öpüyorum;-)

      Sil
  7. :) Gecicidir bu.
    Bir bakmissin yarina güzel uyanip baska türlü davranirken bulursun kendini :) (insallah)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekim,gecici insaallah..Aminn diyorumm,yarin olmasa bile cok sürmesin yeter ki:)

      Sil
  8. aynı ben bende bu aralar aynı durumdayım.gececeğini bende biliyorumama biraz yoruyo beni bu halım.eh idare edeceğiz dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatmacim bendensin ozaman:)insaallah senden de bu haller tez zamanda uzaklasir tatlim:)öpüyorum:)

      Sil
    2. Ara ara geliyor sanırım bu biz bayanlara. ben de niyeyse yazı yazmaya çok üşeniyorum, evime gidip evden hiç çıkmamak istiyorum. blogları gezip yorum yazıyorum, faceten durum güncelliyorum ama post hazırlayamıyorum, bekleyen mimler, konular dolu halbuki...
      Allah yüreklerimize ferahlık versin inşallah.

      Sil
    3. Aynen canim bayanlara mahsus bi durum,gecici elbette ama iste yasamasi biraz agir oluyor:(
      Aminn Rabbim yüreklerimize ferahlik versin insaallah..

      Sil
  9. Sakın Umutsuzluk Semtine Uğrama, Çünkü Bir Yığın Umut Var.. Kendini Karanlıklara Terketme, Zira Nice Güneşler Var.. Hz. Mevlana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mevlana deyince baska eklenecek söz yok ztn...
      cok tesekkür ederim iyi geldii:)

      Sil
  10. bazen insanın içinden gelmiyo yazmak..yazılacak çok çey oluyor ama gözünde büyüyor..sen en güzelini yaptın ...

    YanıtlaSil
  11. Pompisce durum bildirmek en iyisi aslinda,bende merak ediyorum cünki görmeyince blogcu arkadaslarimi uzun süre:)

    YanıtlaSil
  12. merhabalar
    yazinizi hizla okudum.
    paylasmaniz cok guzel
    ama bu resme bayildimmmmm
    bilmiyorum neden?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Tesekkür ederim..
    ewet o resmi bende cok seviyorum:)kücük bir kiz cocugu olmasindan belki:)

    YanıtlaSil
  14. amaaaan arada bir salla boşveeeerrr :)))

    YanıtlaSil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...