Aradigini buradan bulman icin;-)

3 Şubat 2012 Cuma

Bu Atasözleri bugün benim icin söylenmis:)))

Selam olsun herkese..Bugün post yazmadan gecmek istemedim..Hepinizin malumu mübarek Mevlid Kandiliydi bugün...Rabbim edilen tüm dualarimizi kabul eylesin insaallah..Bende dün geceden kandil münasebeti ile,kandil simiti tarzinda bir kurabiye yapmak istedim.ama simit sekli vermeye üsenince belik tarzi formlar verdim:)cünki saat gecenin bilmem kaciydi ve benim cookk uykum gelmisti...Neyse gün icinde evdeki islerimi falan yapip aksamda alelacele markete gidip bir kac alinacak seyleri alip yemek yapip yeyip,Cami ye gidecektim,Kandil programi icin;gittimde ama alisverisim biraz atraksiyonlu oldu:)Nasil derseniz,camiiye gitmeye iki saat gibi bir zaman kaldigi icin yetisemeyecegimi düsünerek alel acele gittim markete,bir hizla alacaklarimi aldim,kasaya bir geldim bir kuyruk basi görünmüyor..neyse sira bana geldi,Masallah kasiyerin eli bi hizli,ben torbama aldiklarimi koyana kadar o hesabi yapmis benden para bekliyordu,iste bu an beni hep kasar,arkada bekleyen insanlar,sen cüzdandan parayi cikarana kadar sana tip tip bakan yüzler falan karsisinda acayip gerilirim ben:)Hemen parayi cikartip verdim,kasa fisimi alip hizli hizli ciktim marketten..ama nasil acele nasil acele,zamanla yarisiyorum,bi yandanda aklimdan geciriyorum,daha yemek yapicam,yiycez,giyinicem vs..vs...diye..hemen birde firina ugrayip ekmek aldim,o arada cüzdanim gözüme carpti,anaa hani marketteki paranin üstü..ben kasiyere tümlük verdim,nerdeee panik!oldum bi:))hemen cüzdanin bütün gözlerini karistirdim yok,alisveris cantami döktüm yokk..ceplerime baktim yok,:)hemen gerisin geriye tuttum marketin yolunu,bu arada esimi ariyorum ki,benim almanca simdi yetersiz olur bana yardim etsin kasada diye..vardim hemen ayni kasiyer cocuga ben burda parami kaybettim gördünüzmü diye?hayir dedi kesin ve net bir sekilde,,etrafa bakiniyorum bi yandan da..neyse esim geldi anlatti cocuga,esim parayi aldigini hatirlamiyor,siz verdiginize eminmisiniz diye,ewet cünki bozuk parayi aldigimi biliyorum ama tümlükleri aldigimi hic hatirlamiyorum,cocugada bahane bulamiyorum kesin vermistir diye,kasada unuttumda birimi aldi acaba diyorum?esim kesin düsürdün diyor:)Bu arada ammada paracisin demeyin simdi:)miktarini söylemiycem ama tümlük verdigim icin elbetteki bakmam gerek nerde kaybettim diye:)muazzam bir fiyatta degildi cüzide degil..ama olayi suraya baglamak istiyorum,hani ben acele acele ediyordum ya,gittimi sana bir sürü zaman.:))Bekliyoruz esimle,sefi cagardilar,kasayi iceri götürüp sayacaklar,ama biz eminiz onlarin yanlislik yapmadigina..Derken icerden yüzleri gülerek geldiler ve özür dilemeye basladilar,megersem cocuk bana vermemis parayi,sadece bozuk demirleri vermis,bende sadece onlari atip cüzdana gitmisim..:)
sorunun cözülmesine sevinerek geldik evimize:)benim dilimde ise iki atasözü vardi sadece,Sen evmeden isin evsin:) ve Allah sevdigi kuluna essegini önce kaybettirir sonra buldururmus:))
Ne kadar dogru söylemis atalarimiz hakikaten...:)Siz siz olun hiper süper market demeyin,aldiginiz paraya dikkat edin,aceleci davranmayin bu alisveris islerinde:)
Neyse cok uzattim biliyorum Hakkinizi helal edin..sizleri kandil kurabiyelerim ve bugün giydiklerimle bas basa birakip gidiyorum...




kocaman sevgiler..:)

27 yorum:

  1. Çok Şık olmuşsun. Kurabiyelerde gayet güzel gözüküyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun :)
    Olur bazen oyle seyler ozelliklede acele ediyorsan, seytan iste, acele islere karsimayi pek sever :)
    Geri gidip sordugun iyi olmus magazaya. Bazen bende kasa arkasindayken parayi verdim derim ama aslinda vermemis olurum. Bazen kafa o kadar dalgin oluyor ki.

    Bu arada cok sIk olmussun ..
    Mavilerde yakismis hani : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol Aysecim;)
      ewet dimi sahii sende ayni meslegi yapiyosun:)normal tabii,marketin kalabalik olmasininda etkisi var,zor is hakkaten..
      tesekkür ederim canim ayrica;)

      Sil
  3. paranı bulduğuna sevindim..kombinde kurabiyede çok güzelmiş..eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. zeliş ablaaaa bana ulaşş seni bekliyorummm ben feysimi dondurdum kızımdan ekledim seniii öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  5. canim ben seni takip ettigimi düsünüyordum :( bir hata oldu saniirim ama tekrar takibe aldim :) yorumun icin tskler canim belki benziyoruzdur ;)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun gülcüm,tesekkür ederim:)bende seni takip ediyorum;-)

      Sil
  6. kurabiyeler çok leziz görünüyorr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadlarida öyleydi,tesekkür ederim:)

      Sil
  7. süße ich folge dir bereits :)

    YanıtlaSil
  8. :))zeliş bende nezaman acele iş yapsam böyle zaman kaybederim.hani acele işe şeytan karşır hesabı:)))neyse işin rast gitmiş bari..giydiğin kıyafet çok yakışmış...kurabiylerinde nefis görünüyor..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Disalcim cok tesekkür ederim bu güzel yorumun icin canim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. zelis nerelerdesin gozum yeni post bekliyor ? :)

    YanıtlaSil
  11. buralardayim tatlim,haklisin cok kisa zamanda cvplamam gereken mimlerle dönüyorum,sanada tanisma hikayesi yolluycam oda aklimda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalim hayirlisi beklemekteyim; hikaye olmasada sen burda ol yeter :)) alistigim arkadaslarimi goremeyince boynum bukuk kaliyor :)

      Sil
  12. Saol canim benim düsündügün icin,cok mutlu oldum,yeni post girmesemde bütün blogcu arkadaslarimin takibindeyim:)

    YanıtlaSil
  13. kurabiyeleri alip bahceme kaciyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bahcenizin takibindeyim bende;-))
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. tesekkür ederim canim;-)

    YanıtlaSil
  16. hehehe:) bir obur olarak en şık'ı tuzlu kurabiyeler, örgüler olmuş bence:)) olsa da yesek:)

    YanıtlaSil
  17. Saol canim yaa,buralarda olsan yapardim valla:)

    YanıtlaSil

senin icinden gecenler:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...